Logo Ariston Logo Baxi Logo Immergas Logo ACV Logo Ferroli Logo John Wood

Diskuse o plynových kotlích a jejich servisu

Místo pro Vaše dotazy, technickou konzultaci a rady k plynovým kotlům a servisu.

Jméno:
Dotaz:
Opište kód:
bezpečnostní kód

Petr 25.01.2023 15:06:15 - poslední reakce: 25.01.2023 15:06:15 - Reagovat

Dobrý den, kondenzační kotel Viessmann Vitodens 222-W , topení do radiátorů v pořádku,je tichý, vše OK. Ale když pustíme TUV, již nějakou dobu se ozývá z kotle zvuk přijde mi jako přivřený průtok,nebo jestli to vydává čerpadlo.Nahřívá vodu dobře.Po nahřátí vody zhasne plamínek, ale po chvíli se zase rozsvítí, někdy 2x po sobě.Pak se normálně vypne.Žádnou chybu nehlásí. Děkuji za tip co by to mohlo být..

Radek 23.01.2023 22:58:47 - poslední reakce: 23.01.2023 22:58:47 - Reagovat

Mohu také menší dotaz? Kotel protherm panther máme v pronájmu, dělaná revize funguje jak má. Občas jednou někndy 2x za den prostě vyhodí chybu F1 - ztráta plamene. Po resetu normálně naběhne a hoří, vše pak normálně funguje a topí. Zkoušel sem kontrolu polynu zavřít otevřít a vše vypadá v pořádku. Nějaký tip na co se obrátit než volat servis? F1 občas vyhodí i na ohřev vody nejen na topení ale to spíše zřídka. Děkuji za odpověď

Julian Babrnak 17.01.2023 18:16:27 - poslední reakce: 22.01.2023 12:50:34 - Reagovat

Prosím o konzultaciu ku kotlu Aristn B60 28 BFFI, závada- čerpadlo ide, kotol nespustí ventilátor. Prípadne kde kúpim čidlo prietoku. Ďakujem, príjemný deň.

Bartek 22.01.2023 12:50:34

Dobrý den, mněl by Vám to vyměnit autorizovaný servis, nebo pokud máte dostatečný tlak, tak zkratovat dráty od čidla, než seženete nový snímač.

Radim Janů 13.01.2023 03:25:26 - poslední reakce: 15.01.2023 10:29:30 - Reagovat

Dobrý den, lze u kotle Baxi Novula3 Comfort nahradit dálkový ovladač AVS77 (Katalogové číslo: JJJ005688360) ovladačem Baxi DIMS28 (pro Luna 3 Blue, Nuvola B40 ) (Katalogové číslo:KHG714106410)?

Bartek 15.01.2023 10:29:30

Dobrý den, tak to bohužel nevím, vypadají stejně. Kontaktujte přímo technika ze stránek Baxi.cz

Marek 11.01.2023 19:36:19 - poslední reakce: 11.01.2023 19:36:19 - Reagovat

Ďakujem

Marek 10.01.2023 21:27:37 - poslední reakce: 11.01.2023 15:22:10 - Reagovat

Dobry den mam kotol baxi ecofour 24 ma 12 rokov Zacalo to ohrevom vody - pustil som teplu vodu a isla studena kuknem na kotol a zapalilo plamen a za dve sekundy zhasol ,potom znova zapalil a znova zhasol az po 5tich opakovaniach sa plamen udrzal. Prve dni to urobilo 3x neskor 5x az 20x kym sa plamen udzal potom zacala vykurovacia sezona a porucha na mesiac zmizla potom sa znova objavila v takom poradi ako zacinala a teraz to zacalo robit aj pri ohreve vody v radiatoroch ked je kotol studeny az na 20x sa plamen udrzi a zacne kurit normalne a aj voda sa vtedy ohrieva na prvy krat ale zas ked ochladne tak nie a nie plamen udrzat ani na radiatory ani na teplu vodu Al som tu aj servisaka vsetko rozobral no chybu nenasiel Prosim o radu dakujem

Bartek 11.01.2023 15:22:10

Dobrý den, obávám se, že je to regulace plynovky (tedy vadná el. deska). Poznáte to tím, že z plynovky odpojíte jeden ze dvou drátků u cívky, pokud Vám kotel bude startovat na poprvé, tak je to deska.

Marek 04.01.2023 14:11:33 - poslední reakce: 05.01.2023 07:59:14 - Reagovat

Dobrý den, máme kondenzační kotel Baxi, při topení do radiátorů bez problémů, ale při ohřevu vody po otevření kohoutku s teplou vodou občas na displeji nenaběhne plamének a voda postupně teče až studená, ani při opakovaném puštění a zavření vody nenaběhne. po vypojení kotle ze zásuvky a znovu připojení již kotel funguje správně. Co s tím? děkuji

Bartek 05.01.2023 07:59:14

Dobrý den, pokud se kotel rozjede po zapojení napájení a předtím blikal symbol kohoutku, tak bych si nechal na zkoušku vyměnit el. desku kotle.

Marek 04.01.2023 21:22:53

Je to baxí prime a znak kohoutku normálně bliká ale nenabehne obrázek plamene. Dělá to tak jednou za 14. dní a hned jak to naběhne po zapojení zásuvky, tak to hned funguje normálně. Děkuji.

Bartek 04.01.2023 16:00:10

Dobrý den, nepíšete, jaký máte typ kotle, ale všeobecně by na kotli při požadavku mněl blikat symbol kohoutku, pokud nic, tak kotel nerozezná průtok, pak může být vadný snímač průtoku, nebo el. deska.

Marek 04.01.2023 14:11:03 - poslední reakce: 04.01.2023 14:11:03 - Reagovat

Dobrý den, máme kondenzační kotel Baxi, při topení do radiátorů bez problémů, ale při ohřevu vody po otevření kohoutku s teplou vodou občas na displeji nenaběhne plamének a voda postupně teče až studená, ani při opakovaném puštění a zavření vody nenaběhne. po vypojení kotle ze zásuvky a znovu připojení již kotel funguje správně. Co s tím? děkuji

Martin 30.12.2022 21:26:16 - poslední reakce: 30.12.2022 21:26:16 - Reagovat

Dobrý den , mam problém rozbil se mi kohoutek na propouštění vody do kotle a už mi tam bliká E10 takže nemuzu topit ani čerpat horkou vodu co ted ? Nevíte kolik bude stát oprava

Roman Křivohlavý 03.11.2018 11:38:53 - poslední reakce: 26.12.2022 21:09:25 - Reagovat

Dobrý den, Chtěl bych se vás zeptat. Mám šest let starý plynový kotel Baxi prime ht 1.120, který je používán k topení, ale i ohřevu TUV, kdy zásobník je umístěn vedle kotle. Kotel nepravidelně, řekněme každých 14 dní, občas i dříve hlásí chybu E 125. Několikrát po ní následovala chyba E 131 a třikrát se za celou dobu ukázala chyba E 168. Tlak vody pravidelně kontroluji a tak dvakrát za sezonu dopustím trochu vody. Při letním provozu, když se hřeje pouze teplá voda, tak je vše ok. Co jsem tak vypozoroval, v drtivé většině případů se závada objeví v okamžiku, kdy je požadavek na teplo v bytě, čili kotel natápí topení a náhle je požadavek na TUV. Kotel samozřejmě po úbytku teplé vody prioritně nahřívá TUV. Trojcestný ventil mi přijde funkční, je možné, že by občas nedovřel a tím kotel ztratil tlak, proto pak chyba E 125? Nebo bych měl hledat chybu někde jinde? Popřípadě, mohla by to mít na svědomí třeba dosluhující řídící jednotka, když kotel napsal několikrát chybu E 168? Díky za odpověď a případný tip co by mohlo být příčinou. Jinak opraváři u mě byli už dva a nikdo s tím nic neudělal.. Pouze mi bylo řečeno, že bude na vinně řídící jednotka..

Bronislav Halm 26.12.2022 21:09:25

Dobrý den, máme podobný problém… neustále se opakující výpadky kotle BAXI Luna3 comfort, vždy s kódem E125. Po restartujte běží normálně. Pravděpodobně k tomu dochází při ohřevu TUV. Podařilo se vám závadu odstranit? Můžete se prosím podělit o zkušenost, jak byla oprava vyřešena?? Děkuji

Bronislav Halm 26.12.2022 21:09:19

Dobrý den, máme podobný problém… neustále se opakující výpadky kotle BAXI Luna3 comfort, vždy s kódem E125. Po restartujte běží normálně. Pravděpodobně k tomu dochází při ohřevu TUV. Podařilo se vám závadu odstranit? Můžete se prosím podělit o zkušenost, jak byla oprava vyřešena?? Děkuji

Bartek 06.11.2018 20:55:44

Dobrý den, ohlídejte si tlak na kotli a zkratujte drátkem snímač tlaku a pak uvidíte zda se chyba bude objevovat, jestli ano je chyba v el. desce.

Neznámá 26.12.2022 00:15:46 - poslední reakce: 26.12.2022 00:15:46 - Reagovat

Dobrý večer, budu mít asi netradiční a pro někoho možná úsměvný dotaz, ale věřte že pro nás důvod k úsměvu není protože sousedy si člověk vybrat nemůže. Máme v domě asi 15 let staré plynové kotle. Každý byt má svůj v samostatné komoře vedle svého bytu. Pravidelně revidované. Na otop a ohřev vody. Moje otázka zní, jestli může někdo poškodit kotel nebo plynové vedení k němu tak, aby došlo k výbuchu. Mají tak staré kotle nějaké pojistky kdyby došlo k úniku nebo nějakému odpojení? Může laik něco takového provést? V domě jako takovém žádné hlásiče nemáme. Co si pamatuji tak dřív byly kotle s otevřeným plamenem, ale nevím jak jsou řešené tyto novější typy. Omlouvám se za nevhodný dotaz a děkuji za případnou odpověď.

Dagmar 21.12.2022 17:45:29 - poslední reakce: 21.12.2022 17:45:29 - Reagovat

dobrý den, na kotli je hláškažád. T náběh Prost termostat a nehlásí žádnou poruchu a mám zimu, prosím o radu, děkuji

Václav 12.12.2022 10:54:41 - poslední reakce: 21.12.2022 14:10:03 - Reagovat

Dobrý den, nevěděl by někdo, jaké termostaty fungují se starším plynovým kotlem Baxi Nuvola 240 i? Požadavek na termostat je, aby to bylo bezdrátové a umělo to fungovat na dálku přes wifi s telefonem. Předem děkuji za rady a tipy.

Bartek 21.12.2022 14:10:03

Dobrý den, podívejte se na stránky firmy Elektrobock.cz

Frantisek 14.12.2022 17:48:58 - poslední reakce: 14.12.2022 17:48:58 - Reagovat

Jak zvýšit velikost plamene u hořáku plynového kotle DAKON DUA PLUS 24 CK ?

František 12.12.2022 20:54:57 - poslední reakce: 12.12.2022 20:54:57 - Reagovat

Jak zvýšit výšku plamene u hořáků plynového kotle DAKON DUA PLUS 24 CK

Jana 07.11.2022 21:02:43 - poslední reakce: 11.12.2022 10:39:34 - Reagovat

Dobry den, mame kotel Baxi nuvola comfort 240 fi. Na termostatu nereaguje tlacitko IP, snizeni teploty vody a topeni. Porad se tam ukazuje 35 stupnu a HW SP a nic nejde. Vytahnem ze zasuvky, zapojime a tvari se to ok, ale jak neco zmackneme, tak znova se ukaze 35 stupnu a HW SP. Dnes jsem to vytahla ze zasuvky, pak asi 3h jakoby ok a znova se tam ukazalo 35st HW SP, tak ze zasuvky a tvari se to ok. Nevite cim by to prosim Vas mohlo byt? Dekuji

Zdeněk Beníček 11.12.2022 10:39:34

Dobrý den, podařilo se vám problém nějak vyřešit? Objevil se nám úplně stejný. Jakoby pořád zmacknute tlačítko pro snížení teploty TUV. Teplota nejde zvýšit. Ani termostat moc ovládat, ale jinak jede kotel pořád stejně. Krom nízké teploty TUV.

Zdeněk Beníček 11.12.2022 10:39:29

Dobrý den, podařilo se vám problém nějak vyřešit? Objevil se nám úplně stejný. Jakoby pořád zmacknute tlačítko pro snížení teploty TUV. Teplota nejde zvýšit. Ani termostat moc ovládat, ale jinak jede kotel pořád stejně. Krom nízké teploty TUV.

Pavel Noga 25.11.2022 10:19:36

Vadné tlačítka na termostatu, některé buď stále sepnuté nebo nespínají. Vyměnit vadné tlačítka.

Bartek 08.11.2022 22:42:33

Dobrý den, tak teď Vám moc nerozumím, píšete, že je kotel zkontrolovaný a je v pořádku a pak píšete že nereaguje ovládací modul. Pak chcete poradit s termostatem. Na tento kotel od Baxi je jen jeden ovládací modul a to DIMS 28 (pro kotle Comfort).

Jana 08.11.2022 08:31:54

Dobry den, kotel je zkontrolovany a je v poradku. Prosim Vas, jaky termostat je vhodny? Nasla jsem dva - rozdil je v cene. Dekuji

Bartek 07.11.2022 23:02:20

Dobrý den, máte dvě možnosti, buď je to vadný modul (termostat), nebo el. deska kotle. Začal bych modulem.

Karel Michálek 26.09.2022 19:59:15 - poslední reakce: 25.11.2022 10:43:01 - Reagovat

Dobrý den, kotel BAXI Luna Platinum 24GA nereaguje na nastavenou teplotu v prostorové jednotce. I když je nastavená (požadovaná) teplota v místnosti 20°C, vliv prostoru 100%, kotel stále topí a to v rozmezí bodů sepnutí 20 až 38°C (ř.8312), přitom žádaná teplota kotle (ř. 8311) vychází např. 34°C. Kotel tak vlastně cykluje v uvedeném rozmezí, což zákonitě vede k přetápění místnosti. Obslužnou jednotku mám navolenou jako Prostorovou jednotku 1, k tomu přiřazen okruh vytápění 1, na řádku 742 je hodnota --. Nemáte nějaký tip, co bych měl ještě v nastavení zkontrolovat?

Pavel Noga 25.11.2022 10:43:01

Zdravím,pokud máte zapojené venkovní čidlo, je třeba mít řádek 750 na 38%, ř.742 na ---, ř.726 na ne, propojovací klema na svorkovnici M1 rozpojená a v menu konfigurace na ř.5997 na žádný. Jinak kotel si pořád bude myslet, že tam tu klemu má. A v menu obslužná jednotka na ř.40 mít prostorový termostat.

Ivo Meluzín 03.11.2022 19:43:58 - poslední reakce: 25.11.2022 10:25:35 - Reagovat

Dobrý den, mám stejný problém jako pár lidí v diskusi. Baxi Duo Tec Compact+. Po vypojení a zapojení do zasuvky kotel nesvítí jen hučí ventilátor. Z diskuse vyplývá že bude asi vadná el deska. Mám domluvený servis a chci pro servisáka objednat novou desku abych pak nemusel čekat na další termín servisu. Chci se zeptat jestli je tohle správná deska pro tento typ kotle. https://netopime.cz/zakladni-deska-b-p-hagc03-bx01-kompat-mango-baxi Podle kodu na štítku HAGC03-BX01 na mém kotli to sedí. Děkuji

Pavel Noga 25.11.2022 10:25:35

Nahřejte desku fénem a zase pojede. Pro opravu vyměnit kondenzátor C6 4,7uF/100V

Ivo Meluzín 04.11.2022 10:35:33

Děkuji

Bartek 04.11.2022 07:37:31

Dobrý den, ano je to ta deska.

Pavel Martínek 23.11.2022 19:48:44 - poslední reakce: 23.11.2022 19:48:44 - Reagovat

Dobrý den, koupil jsem dům a je tu asi 20let starý kotel Dakon Kompakt na topení a ohřev vody. Neustále nám klesá tlak vody, musíme vždy trošku dopustit. Všechny trubky jsou ve zdech a zatím po cca měsíci topení nikde nic vlhkého nevidíme.

Martin 20.11.2022 21:13:25 - poslední reakce: 21.11.2022 08:32:25 - Reagovat

Dobrý den,po npojeni rega baxi mago nemůžu nastavit teplotu ut,teplota vystoupa az na 80 stp.asnizit teplotu na kotli nejde.dekuji za odpověď

Bartek 21.11.2022 08:32:25

Dobrý den, teď vše musíte řešit na ovladači Mago.

Barbora 15.11.2022 09:08:39 - poslední reakce: 15.11.2022 09:08:39 - Reagovat

Dobrý den, když pustíme vodu, kotel po chvíli piskne, pipne. Nevíte prosím čím to muže byt a jestli je to nebezpečné? Dekuji

Zdeněk Fišnar 14.11.2022 19:49:55 - poslední reakce: 14.11.2022 23:24:52 - Reagovat

Dobrý den prosím co znamená chybové hlášení A 08 u kotle baxi eco3 compact? Děkuji za odpověď.

Bartek 14.11.2022 23:24:52

Dobrý den, dostal jste se do zobrazování Info o kotli. A 08 neznamená nic, v tomto kotli se tento řádek nepoužívá. Chyba se zobrazuje např. E 01.

Monika 10.11.2022 06:38:52 - poslední reakce: 10.11.2022 21:14:03 - Reagovat

Dobrý den, bydlím v novostavbě, máme plynový kotel BAXI Nuvola Duo Tec pro vytápění bytu 1kk s jedním radiatorem a žebříkem v koupelně. V radiátoru je neustále slyšet protékající voda když je kotel spuštěný. Odvzdušňovali jsme a teče jen voda. Je to celkem nepříjemné, zvláště ráno a večer, kdy je úplné ticho. Dá se s tím něco udělat? Děkuji.

Bartek 10.11.2022 21:14:03

Dobrý den, dá se nastavit rychlost čerpadla na minimální rychlost.

Rafim 10.11.2022 17:01:06 - poslední reakce: 10.11.2022 17:01:06 - Reagovat

Dobrý den, mám problém u kotle Viessmann Vitodens 200 W nepravidelně vyhazuje chybu EB servisák vyměnil ionizační elektrodu, zkontroloval odtok ze sifónu, ale porucha se stále objevuje. Nevíte co by s tím mohlo být?

Ondra 09.11.2022 21:36:39 - poslední reakce: 09.11.2022 21:55:00 - Reagovat

Zdravím mám plynový kotel BAXI po výpadku proudu jen hučí ani plamen se nerozjede a ani displej nesvítí je nějaký způsob jak kotel rozjet dekuji

Bartek 09.11.2022 21:55:00

Dobrý den, vyřeší to nová el. deska kotle.

Jana 05.11.2022 21:42:35 - poslední reakce: 05.11.2022 21:42:35 - Reagovat

Dobry den, mame kotel Baxi nuvola comfort 240 fi. Na termostatu nereaguje tlacitko IP, snizeni teploty vody a topeni. Porad se tam ukazuje 35 stupnu a HW SP a nic nejde. Vytahnem ze zasuvky, zapojime a tvari se to ok, ale jak neco zmackneme, tak znova se ukaze 35 stupnu a HW SP. Nevite cim by to prosim Vas mohlo byt? Dekuji

Mirek 04.11.2022 04:50:40 - poslední reakce: 05.11.2022 10:04:01 - Reagovat

Mam Baxi Fourtech 1.24F. Mam nastavenou teplotu topeni 42C (mimochodem, je nejaka "nejefektivnejsi" teplota pro tento kotel)? Dotaz: hori velmi kratce, cca 15-20sekund. Behem tech zvedne tepotu z 37C na 47C a vypne na 3minuty. Behem pulminuty spadne teplota na 37C a tam ceka, nez se zase zapne hoření (na opet 15-20 sekund). Je tohle bezne chovani? Efektivně je v radiatorech voda o teplote 37C-40C. Ale zajima me, jestli nehori prilis kratce a nezapina prilis casto.

Bartek 05.11.2022 10:04:01

Dobrý den, podívejte se na filtr pod kotlem, zda není zanesený. Cyklování v takovém systému není normální.

Mirek 04.11.2022 17:40:59

Děkuji za odpoved - zkusim tedy 60C. Jinak radiatoru mam 10 (i kdyz nyni na stupen 2) a v celem prizemi podlahovku (dum ma necelych 200m2). Tak nevim, jedtli je cyklovani normalni pro takovyto system?

Bartek 04.11.2022 07:41:58

Dobrý den, nevím kdo Vám poradil teplotu do radiátorů 47 stupňů. Já doporučuji na 60 stupňů, jde o to, aby kotel za co nejkratší domu natopil na požadovanou teplotu termostatu v místnosti. Dále nepíšete, jak velký systém máte, pokud máte dva radiátory, tak to cyklování je normální.

Gabriela 30.10.2022 19:32:01 - poslední reakce: 30.10.2022 20:30:09 - Reagovat

Dobrý den, máme kotel Baxi eco3cpmpact.Teplá voda teče, ale topení nefunguje

Bartek 30.10.2022 20:30:09

Dobrý den, Vypadá to, že Vám asi nefunguje čerpadlo.

Gabriela 30.10.2022 20:17:09

...zpráva se mně neodeslala celá...topení nefunguje. Termostat se zapne, kotel se spustí, ohřeje se na 77°C, začne syčet a při 80°C se vypne. Celé to trvá cca 3-4vteřiny.

Gabriela 30.10.2022 20:17:03

...zpráva se mně neodeslala celá...topení nefunguje. Termostat se zapne, kotel se spustí, ohřeje se na 77°C, začne syčet a při 80°C se vypne. Celé to trvá cca 3-4vteřiny.

Sirota 19.09.2022 15:40:50 - poslední reakce: 25.10.2022 17:01:25 - Reagovat

Dobrý den, v domě máme nový kotel Baxi duoTec 1.28. Přestože nejsou žádné radiátory puštěné, oběhové čerpadlo běží non-stop, 24hodin denně - kromě okamžiků kdy se někdo sprchuje a sepne ohřívání TUV. Hluk čerpadla (přesněji řečeno zvuk proudící vody) se nese po trubkách, a v místnostech v přízemí je neustále slyšet hučení jak ve stupačkách v paneláku, a místnosti se stávají neobyvatelnými :( Kde může být chyba? Původní kotel téměř nebyl slyšet, hluk nastal až s novým. Ale nejvíc mne trápí, že čerpadlo běží nonstop - to přece nemůže být "úsporné", jak je o kotli tvrzeno.. Děkuji za jakoukoliv radu :)

sirota 25.10.2022 17:01:25

Děkuji. Z větší části pomohl tlakový ventil na soustavě. Mezitím se ukázalo, že hluk způsobuje topný žebřík v koupelně ve druhém patře, respektive jeho ventil. Hluk už je tišší, snad se podaří upravit ventil a eliminovat zbylý hluk. Čerpadlo je na nonstop, ale ono samotné hlučné není.

Bartek 27.09.2022 07:33:01

Dobrý den, jsou dvě možnosti. První je, že máte sepnutý termostat, nebo ho nemáte a je nechaná klema na svorkách termostatu. Druhá je, že Vám technik nastavil stálý chod čerpadla.

Robert ČERMÁK 19.10.2022 18:00:13 - poslední reakce: 23.10.2022 12:32:03 - Reagovat

Chtěl bych se zeptat zda mohu ke kotli: Baxi - Prime 24, CM00052; objednat termostat: Elektrobock FRT7B2 bezdrátový programovatelný termostat. Tedy zda jsou společně použitelné a budou společně fungovat - bez problémů? Děkuji ČERMÁK

23.10.2022 12:32:03

Děkuji moc za pomoc.

21.10.2022 17:56:40

Děkuji moc za pomoc.

21.10.2022 14:32:11

Děkuji moc za pomoc.

21.10.2022 14:31:16

Prosím, je zde někdo s odpovědí - potřebuji objednat termostat (ten starý už moc nereaguje). Děkuji všem co přispějí

Bartek 21.10.2022 09:39:00

Dobrý den, termostat lze použít.

21.10.2022 09:15:30

Prosím, je zde někdo s odpovědí - potřebuji objednat termostat (ten starý už moc nereaguje). Děkuji všem co přispějí

21.10.2022 09:15:24

Prosím, je zde někdo s odpovědí - potřebuji objednat termostat (ten starý už moc nereaguje). Děkuji všem co přispějí

Černý 19.10.2022 23:43:10 - poslední reakce: 23.10.2022 10:24:05 - Reagovat

Dobrý den. Kotel Thermona voda a topení - letní režim a ohřev vody bez problémů. Na kotli je tlak na 0, při otevření ventilu pro dotlakování se nic neděje. Při zapnutí topení, kotel sepne, nehlásí chybu. Může se jednat o vadu expanzní nádoby? Nebo? Moc děkuji za radu

Černý 23.10.2022 10:24:05

Moc děkuji, je možné do opravy kotel používat s tím, že podle odvzdušnění radiátoru je tlak dostatečný, a dále zatím hlídat jen dle teploty na kotli?

Černý 23.10.2022 10:23:59

Moc děkuji, je možné do opravy kotel používat s tím, že podle odvzdušnění radiátoru je tlak dostatečný, a dále zatím hlídat jen dle teploty na kotli?

Černý 23.10.2022 10:23:54

Moc děkuji, je možné do opravy kotel používat s tím, že podle odvzdušnění radiátoru je tlak dostatečný, a dále zatím hlídat jen dle teploty na kotli?

Bartek 20.10.2022 00:01:53

Dobrý den, tento kotel neznám, ale pokud Vám vše funguje, tak bude vadný (zanesený) ukazatel tlaku. Předpokládám, že tlakový spínač kotel má.

Jiří Nedorost 22.10.2022 10:52:51 - poslední reakce: 22.10.2022 10:52:51 - Reagovat

Dobrý den, mám kotel Baxi s chybou 384.Jak postupovat při této závadě?

Jana Horníčková 17.09.2022 18:03:46 - poslední reakce: 13.10.2022 15:39:10 - Reagovat

Dobrý den,máme 14 dní po servisu plynového kotle BAXI duo - tec compact.Po vypojení a zapojení do zasuvky kotel nesvítí jen hučí čerpadlo

Zdeněk Křivka 13.10.2022 15:39:10

Dobrý den, mohu se zeptat čím to bylo? Mam stejný problém u stejného kotle. Děkuji. Zdeněk Křivka

Zdeněk Křivka 13.10.2022 15:39:04

Dobrý den, mohu se zeptat čím to bylo? Mam stejný problém u stejného kotle. Děkuji. Zdeněk Křivka

Bartek 19.09.2022 14:42:23

Dobrý den, vypadá to na vadnou el. desku kotle.

Radek 11.10.2022 17:29:04 - poslední reakce: 11.10.2022 18:56:09 - Reagovat

Dobrý den, mám kotel Baxi Luna3 Comfort 1.240i. Po zapnutí se do cca 10s opět vypne. Na displeji se neobjeví žádná chyba. Děkuji

Bartek 11.10.2022 18:56:09

Dobrý den, je to málo informací, ale může to být třeba vadné čerpadlo, vydává kotel nějaké zvuky?

Martin 05.10.2022 18:19:07 - poslední reakce: 06.10.2022 23:28:35 - Reagovat

Dobrý den,mám kotel Ferroli starý cca 15 let s vestavěným zásobníkem TUV. Začala mi teplá voda nepříjemně páchnout po sirovodíku, co se s tím dá dělat? Děkuji

Bartek 06.10.2022 23:28:35

Dobrý den, může být chyba na přívodu do bojleru, nebo je už bojler plný vodního kamene a vaří vám v něm voda, jak je jí tam málo. Možná pomůže bojler vyčistit.

Michal 05.10.2022 20:05:01 - poslední reakce: 06.10.2022 23:24:41 - Reagovat

Dobrý den, máme problém s plynovým kotlem BAXI. Svítím nám ERROR 12E. Neohřívá vodu ani netopí. Prosím jak tuto závazu odstranit. Děkuji

Bartek 06.10.2022 23:24:41

Dobrý den, mate na kotli malý tlak vody v systému, nebo je vadný snímač tlaku.

Petr 01.10.2022 09:04:58 - poslední reakce: 01.10.2022 11:32:02 - Reagovat

Zdravím, máme nový kotel (DuoTec Compact 24 E), na který je přes M2 svorkovnici (piny 1,2) připojen chytrý termostat (Tado). Komunikace probíhá přes OpenTherm. Spínání kotle funguje OK, ale nastavení teploty už je horší. Nastavení teploty vody si kotel přebírá od termostatu - kliknutím na tlačítka nastavení přímo na kotli teplota nejde nastavit (např.TUV ukazuje hodnotu 55C nastavenou na termostatu) a při ohřevu vody ikona bliká. Přesto kotel toto nastavení úplně ignoruje a ohřívá na maximum (70-80C). Neměl by někdo nějaký tip, kde by mohl být zakopaný pes? Předem díky, Petr

Petr 01.10.2022 11:32:02

Ano, tento model je přímo uveden v seznamu podporovaných kotlů. Zkusím podporu výrobce termostatu. Každopádně díky za odpověď

Petr 01.10.2022 11:31:56

Ano, tento model je přímo uveden v seznamu podporovaných kotlů. Zkusím podporu výrobce termostatu. Každopádně díky za odpověď

Petr 01.10.2022 11:31:51

Ano, tento model je přímo uveden v seznamu podporovaných kotlů. Zkusím podporu výrobce termostatu. Každopádně díky za odpověď

Petr 01.10.2022 11:31:46

Ano, tento model je přímo uveden v seznamu podporovaných kotlů. Zkusím podporu výrobce termostatu. Každopádně díky za odpověď

Petr 01.10.2022 11:31:41

Ano, tento model je přímo uveden v seznamu podporovaných kotlů. Zkusím podporu výrobce termostatu. Každopádně díky za odpověď

Petr 01.10.2022 11:31:36

Ano, tento model je přímo uveden v seznamu podporovaných kotlů. Zkusím podporu výrobce termostatu. Každopádně díky za odpověď

Bartek 01.10.2022 10:46:59

Dobrý den, je v návodu od Vašeho termostatu uvedeno, že podporuje tento typ kotle? Pokud ne, tak s tím nic neuděláte a nebude to fungovat správně. Baxi má svuj termostat Mago.

Karel Michalek 30.09.2022 08:48:54 - poslední reakce: 30.09.2022 08:48:54 - Reagovat

Na řádku 750 je 100% (jen plný vliv prostorové teploty), na řádku 760 pak 0,5°C (spínací diference). Projíždím teď nastavení položek Konfigurace, mám pocit, že může být problém i tady. Skutečně nevím.

Karel Michalek 28.09.2022 13:01:23 - poslední reakce: 29.09.2022 00:02:10 - Reagovat

Ano bliká, v místnosti je 21, nastavil jsem 10, potvrdil a přesto symbol radiátorů bliká a kotel se rozjede při dosažení min. žádané teploty náběhu, což je v mém případě 25°C (ř. 740). Nastavená teplota v místnosti tak nemá vliv na to, jestli se kotel vypne nebo rozjede. Rozjede se vždy, když teplota kotle (ř. 8310) podkročí 25°C.

Bartek 29.09.2022 00:02:10

Co máte nastaveno na řádku 750 a 760?

Karel Michalek 28.09.2022 10:29:11 - poslední reakce: 28.09.2022 11:04:55 - Reagovat

Položku "vypnutí teplotní sondy" v Obslužné jednotce nevidím, asi jste myslel ř. 40 Použití obslužné jednotky jako, kde mám vybranou položku "Prostorový přístroj 1", na ř. 42 pak Přiřazení k Topnému okruhu 1. Strmost ekvitermní křivky (ř.720) mám 0,9. Toto nastavení by mělo být snad korektní. Děkuji za Vaši trpělivost.

Bartek 28.09.2022 11:04:55

Tak jinak, pokud na termostatu nastavíte teplotu nižší než je v místnosti, bliká Vám na přístroji symbol radiátoru?

Bartek 26.09.2022 20:13:47 - poslední reakce: 28.09.2022 10:15:51 - Reagovat

Dobrý den, máte vyndanou klemu ze svorek termostatu?

Karel Michálek 28.09.2022 10:15:51

Ano, tu jsem rozpojil, je tam přívod napětí, pojistky a pak propojka. jejíž kablíky vedou na desku elektroniky. Ovládací jednotka z kotle je připojena na jiné kontakty ve svorkovnici. Nevím jestli jít do výměny celé desky, může být něco špatně nastavené v sekci Konfigurace?

Bartek 28.09.2022 08:28:44

Podívejte se na nastavení obslužné jednotky, zda není vypnutá teplotní sonda, pak se podívejte na hodnotu ekvitermní křivky.

Karel Michálek 28.09.2022 08:07:03

Ano, tu jsem rozpojil, je tam přívod napětí, pojistky a pak propojka. jejíž kablíky vedou na desku elektroniky. Ovládací jednotka z kotle je připojena na jiné kontakty ve svorkovnici. Nevím jestli jít do výměny celé desky, může být něco špatně nastavené v sekci Konfigurace?

Karel Michalek 28.09.2022 07:55:49

S Klemou to fungovalo celých 12 let, samozřejmě jsem včera klemu zkoušel vyndat (rozpojil jsem zmiňované kontakty na základní desce - je tam jen kabelová propojka). Kotel v tomto případě vůbec nefungoval. Dnes ráno jsem na jednotce z kotle nastavil požadovanou teplotu v místnosti na 7°C, nicméně kotel sepnul a vesele začal topit, i když by neměl. Už si s tím nevím rady.

Bartek 28.09.2022 07:16:00

Já píši o klemě, která je u přívodní svorkovnice, je vedle přívodu 220V.

Karel Michalek 28.09.2022 06:49:50

S Klemou to fungovalo celých 12 let, samozřejmě jsem včera klemu zkoušel vyndat (rozpojil jsem zmiňované kontakty na základní desce - je tam jen kabelová propojka). Kotel v tomto případě vůbec nefungoval. Dnes ráno jsem na jednotce z kotle nastavil požadovanou teplotu v místnosti na 7°C, nicméně kotel sepnul a vesele začal topit, i když by neměl. Už si s tím nevím rady.

Bartek 28.09.2022 06:28:38

Dobrý den, pokud používáte jako termostat jednotku z kotle, tak musí být klema rozpojená. Pokud klemu vyndáte, tak Vám to začne fungovat, pokud ne, tak nebude.

Karel MIchálek 27.09.2022 09:52:56

Klema tam je, v souladu s návodem: Pokud nepoužívám prostorový termostat nebo pokud ovládací panel je na stěně (což je můj případ) musí být můstek (klema) zapojený.

Adam 20.09.2022 15:07:23 - poslední reakce: 27.09.2022 07:29:51 - Reagovat

Dobrý den, máme plynový kotel Ariston Microgenus plus 24 MFFI. Když pustím z kohoutku teplou vodu, zapálí se plamen a po cca 10ti sekundách zase zhasne. Teplá voda teče asi jen 30 sekund a postupně se ochlazuje až do úplně studené. Když kohoutek na chvíli zavřu a potom zase otevřu opakuje se ta stejná situace. Můžu poprosit o radu kde by mohl být problém? Děkuji!

Bartek 27.09.2022 07:29:51

Dobrý den, pokud Vám kotel do topení funguje správně, tak to může být nefunkční trojcestný ventil.

Ivana Frydecka 25.09.2022 18:11:54 - poslední reakce: 25.09.2022 18:11:54 - Reagovat

Dobrý den mám kotel Valliant,zapla jsem kotel na topení a v kotli to vrčí co to znamená dik Ivana

Ivana Frydecka 25.09.2022 18:09:59 - poslední reakce: 25.09.2022 18:09:59 - Reagovat

Dobrý den máme kotel značky Valliant a když jsem ho zapla na topení tak v kotli vrčí co to znamená dik Ivana

Jan Rydval 15.09.2022 11:12:32 - poslední reakce: 19.09.2022 14:46:19 - Reagovat

Dobrý den Mám kotel BAXI a včera vypadla elektřina a od té doby mi nesvítí display .Kotel hučí ale neohřívá . Můžete mi poradit prosim

Bartek 19.09.2022 14:46:19

Dobrý den, asi bude vadná el. deska kotle.

David 15.09.2022 19:29:19 - poslední reakce: 19.09.2022 14:45:27 - Reagovat

Dobrý den, mám 10 let starý plynový kotel Buderus U052-24 připojený k 60 l zásobníku Protherm. Při dohřívání vody do zásobníku se zahřejí i radiátory a během týdne stoupne tlak v radiátorech z 1 na 2,5 baru, poté musím vodu odpustit, aby nezačala voda téct z poj.ventilu. Voda do radiátoru se dopouští napojením ze zásobníku, ale zde byl ventil před 2 měsíci měněný, tudy voda neuniká. Prosím o radu, kde by mohl být problém. V případě problému v zásobníku, je možné jej odstavit a udělat z kotle průtokvý? Děkuji moc za radu

Bartek 19.09.2022 14:45:27

Dobrý den, možná Vám propouští napouštěcí ventil, nebo máte děravý šnek v bojleru.

Monika Čtvrtečková 17.09.2022 22:43:53 - poslední reakce: 19.09.2022 14:43:41 - Reagovat

Dobrý den máme kut immergas eolo Star najednou nesvítí displej takže nefunguje, je asi tři roky starý u starý, displej nesvítí zkoušela jsem zjsem zásuvku ale je v pořádku, u starého kotle jsme měli plamínek ale tady nevím mohl byste poradit prosím děkuji s pozdravem Monika Čtvrtečková

Bartek 19.09.2022 14:43:41

Dobrý den, může být prasklá pojistka v kotli, nebo vadná el. deska kotle.

Eva 12.09.2022 14:18:43 - poslední reakce: 13.09.2022 20:03:20 - Reagovat

Typ kotle: Dobrý den, ano, přesně tento mám, servisman mě tvrdil, že vyměnil záložní baterii (asi tedy lhal). Ale to je mě momentálně jedno, chtěla bych před topnou sezonou, ať mě kotel funguje. Děkuji moc za odpověď :-)

Bartek 13.09.2022 20:03:20

Dobrý den, tak asi budete muset zvolit jiného technika, těch možností, co by mohlo být špatně je více.

Eva 01.09.2022 13:33:19 - poslední reakce: 02.09.2022 07:04:15 - Reagovat

Dobrý den, mám kotel Baxi Nuvola a odnímatelný termostat umístěný v jiné místnosti, než je instalovaný kotel. Termostat přetal fungovat, nejde ovládat, nereaguje žádné tlačítko a je na něm jen uprostřed teplota 65.0 a dole HW SP a v pravém horním rohu ikona ohřevu TUV. Záložní baterii to nebude, ta je vyměněna v loňském roce. Děkuji za tip, co to může být. Děkuji.

Eva 02.09.2022 07:04:15

Dobrý den,ano, přesně tento mám, servisman mě tvrdil, že vyměnil záložní baterii (asi tedy lhal). Ale to je mě momentálně jedno, chtěla bych před topnou sezonou, ať mě kotel funguje. Děkuji moc za odpověď :-)

Bartek 01.09.2022 22:29:30

Dobrý den, napište mi přesný typ kotle. Pokud máte Nuvola3 Comfort, tak tam žádná baterie není.

Kamil 20.07.2022 13:43:28 - poslední reakce: 23.07.2022 14:55:40 - Reagovat

Dobrý den, mám 5 roků starý plynový kondenzační kotel Ariston Clas ONE 24 a začal mi protékat nerezový výměník o kterém prodejce tvrdil, že je věčný. Nicméně jsem zjistil, že sice výměník je nerezový ale slepený ze 2 částí, kde přímo v tom spoji protéká a odkapuje na řídící panel..Máte někdo zkušenosti jak toto opravit (zalepit, svařit,?) nebo jestli je to výrobní vada kotlů této značky? Děkuji

Bartek 23.07.2022 14:55:40

Dobrý den, foto pošlete na bartek@post.cz, samotného mně to zajímá.

Kamil 21.07.2022 14:20:11

Dobrý den, fotky samozřejmě mohu zaslat (na jaký email děkuji?). Je divné, že je to ve spodní části výměníku a i když má být nerezový, tak přesně v tom místě vypadá jako by byl zkorodovaný, pravděpodobně tam byla provedena nějaká zabrušovací operace.

Bartek 21.07.2022 09:28:18

Dobrý den, nepíšete, kde přesně se to stalo, ale může se to stát z několika důvodů. Nedělal jste pravidelnou roční kontrolu a přes propálené těsnění krytu výměníku začaly spaliny působit na spoj výměníku a ten povolil. Další možnost je stejná , jako první, akorát, že Vám kryt nedotáhl technik při kontrole. Jinak toto se převážně stávalo u starších typů kotlů, u tohoto typu jsem to ještě neviděl. Samozřejmě chyba ve výrobě je také možná, ale bez fota nejsem schopen napsat více. Každopádně to je na výměnu.

1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950515253545556575859606162